close

892664d38ee75481cc1f47c51ce0a856.gif

圖片出處:LoveThisPic

🎄 想跟大家推薦一首我自己百聽不膩、感人的聖誕歌 

《My Grown up Christmas List》

我長大後的聖誕願望清單

演唱者Kelly Clarkson

作詞/作曲Linda Thompson / David Foster

(中譯:西施問路)

Do you remember me

你可記得我?

I sat upon your knee

我曾坐在你膝上

I wrote to you with childhood fantasies

給你的信中寫著兒時的幻想

Well, I'm all grown up now

如今我已長大了

And still need help somehow

仍需要點幫助

I'm not a child

我不是個孩子

But my heart still can dream

但我的心仍有夢想

So here's my lifelong wish

這是我畢生的願望

My grown up christmas list

我長大後的聖誕願望清單

Not for myself

不是為我自己

But for a world in need

而是為了這個危難中的世界

 

No more lives torn apart

再也沒有生命被迫分離

That wars would never start

再也不會有戰爭

And time would heal all hearts

時間能治癒所有受傷的心

And everyone would have a friend

每個人都有朋友

And right would always win

正義必然得勝

And love would never end, no

愛也永不止息

This is my grown up Christmas list

這就是我長大後的聖誕願望清單

 

As children we believed

小時候我們都相信

The grandest sight to see

最華麗的場景是

Was something lovely wrapped beneath our tree

莫過於聖誕樹下美麗包裝

But heaven only knows

但只有天知道

That packages and bows

再美麗的包裝跟蝴蝶結

Can never heal

永遠都無法治療

A hurting human soul

一個受了傷的靈魂

 

No more lives torn apart

再也沒有生命被迫分離

That wars would never start

再也不會有戰爭

And time would heal all hearts

時間能治癒所有受傷的心

And everyone would have a friend

每個人都有朋友

And right would always win

正義必然得勝

And love would never end, no

愛也永不止息

This is my grown up Christmas list

這就是我長大後的聖誕願望清單

 

What is this illusion called the innocence of youth

也許這些想像只是年輕人的天真

Maybe only in our blind belief can we ever find the truth

或許只有在盲目執著的信仰裡才能找到真理

 

No more lives torn apart

再也沒有生命被迫分離

That wars would never start

再也不會有戰爭

And time would heal all hearts

時間能治癒所有受傷的心

And everyone would have a friend

每個人都有朋友

And right would always win

正義必然得勝

And love would never end, no

愛也永不止息

This is my grown up Christmas list

這就是我長大後的聖誕願望清單

This is my only lifelong wish

這是我畢生所有的願望

This is my grown up christmas list

這就是我長大後的聖誕願望清單

 

這是一首一年四季都適合聽的聖誕歌

歌中充滿大愛、為世間祈福,希望世界更美好的宏願。

然而,光有善良的信念還不夠

要讓心念真的發揮力量。

宇宙中一切都是能量高低的較勁,比的就是實力

一定要啟動自身圓滿的力量才能造福世間

 


地藏王菩薩愛您,迎接地藏王菩薩進入您的人生,推薦您以下三個天界之舟出品的禱告運用,點閱播放讓地藏王菩薩幫助您~驅離邪靈惡鬼騷擾、財運亨通、身體健康、擺脫惡疾、人生順遂。

禱告運用:驅魔篇

禱告運用:抗癌篇

禱告運用:發財篇

arrow
arrow

    西施 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()