【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳句 | 英文告白台詞 | 英文情詩 | 電影英文情話 | 撩人英文情話 | 浪漫 幽默 英文情話 |

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳本篇目錄

❣ 情人節英文情話

❣ 撩人英文情話

❣ 英文告白台詞

❣ 幽默英文情話

❣ 浪漫英文情話

❣ 英文情詩

❣ 電影英文情話

 

情人節英文情話

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

圖片來源:pinterest

❣ Happy Valentine’s Day to my dream come true!

致我的美夢成真,情人節快樂!

❣ Happy Valentine's Day! My favorite place in the world is right next to you.

情人節快樂!全世界我最喜歡的地方就是在你旁邊。

❣ Happy Valentine’s Day to my beloved. Thanks for coming into my life and making it special forever.

祝我心愛的人情人節快樂。 謝謝你走入我的人生,並讓它從此變得特別。

❣ May this Valentine’s day bring all the love your heart can hold. Sending hugs and best wishes! Happy Valentines Day to all.

願這個情人節帶給你心中能夠容納的滿滿的愛。 送上擁抱和最美好的祝福! 祝大家情人節快樂。

❣ Thank you for being my better half. Happy Valentines Day 2022!

謝謝你成為我(更優於自己)的另一半。 2022年情人節快樂!

❣ You may hold my hand for awhile, but you hold my heart forever.

你牽我手一陣子,但你永遠握住我的心。

❣ The best things in life are better with you.

生命中最好的事都因為與你一起而更美好。

❣ No words are necessary between two loving hearts.

兩顆相愛的心之間不需要言語。

❣ Whenever I feel like giving up, your love keeps me going.

每當我想放棄時,你的愛使我持續前進。

❣ Whenever I'm with you, wherever we are, I'm home.

每當我跟你在一起,無論在哪,我都像回到家。

❣ Like you and me, some things are just meant to be.

就如你跟我,有些事情就是注定的。

❣ There’s a reason why two people stay together, they give each other something nobody else can.

 兩個人會在一起總是有原因的,他們能給予彼此别人給不了的東西。 ​​​​

❣ I never believed in luck until I found you.

我從不相信運氣直到我遇見了你。

❣ You make me want to become a better person. 

你讓我想要成為一個更好的人。

❣ To the world you may be one person, but to one person you are the world.

對這個世界而言,你也許只是一個人;但對某個人而言,你卻是全世界。

❣ I love you for all that you are, all that you have been, and all you're yet to be.

我愛你的全部,包含當下、曾經以及未來的你。

❣ Hold my hand, and I'll go anywhere with you.

牽著我的手,我會跟你到天涯海角。

❣ Stay with me until the end of time.

和我在一起,直到海枯石爛。

❣ I would choose you again and again.

無論重來幾次,我都會選你。

❣ When I follow my heart, it leads me to you.

當我跟隨我的心,它將我領向你。

❣ I fell in love with you over and over again.

我一次又一次地愛上你。

❣ Together. Forever.

一起。永遠。

❣ I love you with every beat of my heart.

我用每個心跳愛著你。

撩人英文情話

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

圖片來源:pinterest

❣ I couldn't help but notice that you look a lot like my next girlfriend.

我忍不住注意到妳長得好像我下一任女朋友。— 《全民情聖》

❣ You’re so beautiful you just made me forget my pickup line.

你太漂亮了,讓我連想好的搭訕詞都忘了。

❣ If I win, I get to take you home. If you win, you can come home with me.

如果我贏了,我就可以帶你回家。如果你贏了,你就可以跟我回家。— 《樹木酒館》

❣ There are only two times that I want to be with you — now and forever.

只有兩個時間我會想和你在一起——現在以及永遠。

❣ I can't, and won't ever be able to, get enough of you.

我不能,也永遠無法,對你厭倦。

英文告白台詞

cute i love you quote on a purple background

圖片來源:proflowers.com

❣ I've always been fond of you.

我一直很喜歡你。

❣ I have feelings for you.

我對你有好感。

❣ I can’t help but smile when I see you.

我見你的時候總是忍不住開心而笑。

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

幽默英文情話

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

圖片來源:pinterest

❣ I need a compass when I look at you, because I keep getting lost in your eyes.

當我看妳時,我需要一個指南針,因為你的眼睛讓我迷失。

❣ Did it hurt when you fell from heaven?

你從天上掉下來時疼嗎?

❣ You're like a broken staircase. You make me go head over heels.

你就像個壞掉的樓梯,你讓我頭重腳輕地跌倒(神魂顛倒)

❣ You stole my heart, but I want you to keep it.

你偷走了我的心,但我要你留著它。

❣  Forget the butterflies, I feel the whole zoo when I am with you.

忘了(肚中)蝴蝶吧,我和你在一起的時候感受到整座動物園。

❣  Love means having to say you’re sorry every fifteen minutes

愛情是你必須每15分鐘就要道歉一次—約翰藍儂

Funny Quotes About Love. QuotesGram

浪漫英文情話

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

圖片來源:pinterest

❣ The words “I love you” take two seconds to say, two hours to explain and a lifetime to prove.

「我愛你」這三個字要花兩秒去說、兩小時去解釋、一輩子去證明。

❣ You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams. —Dr. Suess

當你寧願醒著也不要入睡,你就是戀愛了: 因為現實終於比夢境還要甜美。

❣ Meeting you was fate, and falling in love with you was beyond my control.

遇見你是命運的安排,而愛上你是我情不自禁。

❣ When I close my eyes, all I see is you.

當我閉上眼,我只看到你。

❣ You are the finest, loveliest, tenderest, and most beautiful person I have ever known and even that is an understatement. – F. Scott Fitzgerald

你是我所認識的最優秀、最可愛、最溫柔、最美麗的人,而這麼說也仍只是輕描淡寫。

❣ Gravitation is not responsible for people falling in love

萬有引力對墜入愛情的人並不負責—愛因斯坦

❣ In vain I have struggled. It will not do. My feelings will not be repressed. You must allow me to tell you how ardently I admire and love you.

我徒勞掙扎卻無果,我無法抑制自己的情感。你一定要讓我傾吐有多麼仰慕你,愛戀你。—《傲慢與偏見》

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

英文情詩

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

圖片來源:pinterest

❣ Roses are red,violets are blue. Sugar is sweet, and so are you.

玫瑰如此鮮紅,紫羅蘭如此湛藍。糖如此甜蜜,就像你一樣。

❣ I love three things in the world, sun ,moon ,and you. Sun for morning, moon for night, and you forever.

浮世萬千,吾愛有三。日,月與卿。日為朝,月為暮,卿為朝朝暮暮。

❣ Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

你可以懷疑星辰會放光;你可以懷疑太陽會運行;你可以疑心真理會撒謊;但切勿懷疑我對你鍾情。——莎士比亞

❣ Just give, and ask for nothing in return. Speak not of possessing, but wishing the best for him/her.  Love for eternity, no regrets, unconditionally. Farewell to the mundane world, in pursuit of the divine path. Side by side our hearts as one, we unite for mankind's enlightenment. —The Yunmen love pentalogy

只問付出,不計得失 ; 不談佔有,只有成。 永遠愛你,無怨無悔 ; 揮別紅塵,共求證道 ; 攜手同心,普度大戰。——《雲門愛情五部曲》

 

電影英文情話

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

圖片來源:pinterest

❣ I would rather share one lifetime with you than face all the ages of this world alone. 

我寧願和你共度有限的生命,也不願獨自面對永生。 —《魔戒》

❣ You had me at hello.

當你一開口,我就愛上你了。—《征服情海》

❣ You don't love someone because they're perfect, you love them in spite of the fact that they're not. ― My Sister's Keeper

你之所以愛一個人,不是因為她很完美,而是即使知道她不完美,你仍然愛她。—《姊姊的守護者》

❣ You have bewitched me, body and soul. I love, I love, I love you. I never wish to be parted from you from this day on. 

你對我下了魔咒,身體和靈魂皆是。我愛你,從今開始我永不想與你分離。—《傲慢與偏見》

❣ It was a million tiny little things that, when you added them all up, they meant we were supposed to be together . . . and I knew it. 

把這些許許多多小事加起來,就意謂著,我們應該在一起。—《西雅圖夜未眠》

❣ I will return. I will find you. Love you. Marry you. And live without shame.

我會回來、我會找到你、我會愛你、與你結婚,絕不後悔。 —《贖罪》

❣ You will never age for me, nor fade, nor die.

你在我心裡永遠不老、不會逝去、不會死去。—  《莎翁情史》

❣ You are pretty much the only thing that makes me want to get up in the morning.

妳是我每天早上起床的唯一動力。— 《我就要你好好的》

❣ Every atom of your flesh is as dear to me as my own: in pain and sickness it would still be dear.

你的肉中的每一個原子,對我來說,都像我自己的一樣親;它既是在病痛中,仍然是親的。——《簡愛》

❣ I love you not for who you are, but for who I am with you

我愛你不是因為你是誰,而是我在你面前可以是誰。— 《剪刀手愛德華》

❣ It would be a privilege to have my heart broken by you.

能為你心碎是我的榮幸 。— 《生命中的美好缺憾》

❣ Do you know who you are?  You are the only person on earth who makes me feel that I am not alone.

你知道你是誰嗎?你是這世界唯一讓我感到不再孤單的人。— 《大說謊家》

❣ Good love makes you see the whole world from one person while bad love makes you abandon the whole world for one person

好的愛情是你通過一個人看到整個世界,壞的愛情是你為了一個人捨棄世界。—《兩小無猜》

❣ You don’t really need someone to complete you, you need someone to accept you completely.

你的人生不需要別人來完整,而是需要一個願意接受你全部的人。—《魔髮奇緣》

❣ So afraid of age, we do everything we can to prevent it. We don’t realize what a privilege it is to grow old with someone.

我們是那麼害怕年紀,不計一切避免自己老去。我們並不明白跟某個人一起慢慢變老是多麼地榮幸。— 《P.S我愛你》

❣ This kind of certainty comes but once in a lifetime.

這樣確切的愛情,一生只有一次。— 《麥迪遜之橋》

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

參考資料:

https://www.goodhousekeeping.com/holidays/valentines-day-ideas/a30273635/what-to-write-in-valentines-day-card/

https://www.wishesmsg.com/valentines-day-wishes-messages/

https://www.proflowers.com/blog/i-love-you-quotes

https://www.popdaily.com.tw/love/1029372

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳感謝您的光臨,祝您身心靈平安健康 ​【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳​ ​【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳​ ​【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

箭頭符號:03.gif  天界之舟官方網站 1437728466-3633110313.gif

箭頭符號:03.gif  天界之舟FB粉絲團 1437728466-3633110313.gif

箭頭符號:03.gif  天界之舟官方Youtube 1437728466-3633110313.gif

箭頭符號:03.gif  天雲老師-實用生活禪 1437728466-3633110313.gif

箭頭符號:03.gif  天雲老師-只談真理 1437728466-3633110313.gif

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳

 

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳​ 地藏王菩薩愛您,迎接地藏王菩薩進入您的人生,推薦您以下三個天界之舟出品的禱告運用,點閱播放讓地藏王菩薩幫助您~驅離邪靈惡鬼騷擾、財運亨通、身體健康、擺脫惡疾、人生順遂。

​​​【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳驅魔禱告小動態圖:幫助您淨化身心靈​​

​​​【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳抗癌禱告小動態圖:幫助您遠離癌症、疾病

【實用英文】英文愛情語錄 | 情人節英文祝福 | 英文愛情佳發財禱告小動態圖:幫助您經濟無虞

 

🔥2022新年賀歲片《天有多高-燕無歇》,祝福大家虎年吉祥、福虎生風🐯 

 

arrow
arrow

    西施 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()